В Берліні вуличні ліхтарі стануть зарядними станціями для електромобілів

В Берліні вуличні ліхтарі стануть зарядними станціями для електромобілів Успіх електромобільності залежить від добре розвиненої зарядної інфраструктури. Тому пілотний проект “Ubitricity” переоснащує 1000 берлінських ліхтарів в зарядні станції для електромобілів. Одна з головних цілей проекту – знайти рішення, які можуть знизити рівень викидів оксиду азоту в центрі Берліна. Цьому може посприяти більше електронних автомобілів і поліпшена зарядна інфраструктура. Як повідомляє Ingenieur.de, проект фінансується Федеральним міністерством економіки і енергетики. Photo by Chris DiNoto on Unsplash Берлінська компанія Ubitricity оснащує вуличні ліхтарі спеціальними розетками, до яких користувач може під’єднатися за допомогою смарт-кабелю. Варто відзначити, що смарт-кабель сумісний з будь-якою моделлю, незалежно від виробника автомобіля. Крім цього, ідентифікація відбувається до того, як починається процес зарядки електромобіля. Інтелектуальний вимірювальний кабель включає в себе додаткове обладнання, калібрований лічильник електроенергії і мобільний модуль, через який пересилаються платіжні дані. Зарядка і тарифікація за допомогою мобільного вимірювального кабелю Користувачі можуть зарядити мій електромобіль, тільки в тому випадку, якщо у них є смарт-кабель. Для більш пізньої стадії пілотного проекту – етапу впровадження – Ubitricity обіцяє інший метод виставлення рахунків за використання електроенергії, який не потребує мобільного вимірювального кабелю. Поточний спосіб мобільного обліку дозволяє користувачам заряджати свої електромобілі за допомогою електроенергії від обраного постачальника. Таким чином, може бути гарантовано недискримінаційне використання громадської зарядної інфраструктури, обіцяє берлінська компанія. За словами компанії, переоснащення вуличних ліхтарів в електронні зарядні станції є економічно ефективним рішенням для розширення громадської зарядної інфраструктури. Це повинно бути дешевше, ніж будівництво звичайної зарядної станції для електромобілів. Єдиний мінус – смарт-кабель коштує дорожче звичайного зарядного кабелю. Підготовлено за матеріалами Ingenieur.de

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.