Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Haval)
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Ралі Мексика: Hyundai завойовує важливі залікові бали

Після подіумів в Монте-Карло і Швеції, найкращим дуетом WRC від Hyundai Motorsport в мексиканському етапі чемпіонату стали гонщики Тьєррі Невілль і Ніколя Жільсуль. Екіпаж зайняв четверте місце в підсумковому заліку. Дані Сордо і Карлос дель Баррі, які прийшли на зміну Себастьяна Льоба і Даніеля Елену на першому гравійному ралі сезону, посіли дев’яте місце. Екіпаж Андреас Міккельсен / Андерс Джегер-Амланд фінішував під номером одинадцять.
Після багатообіцяючого відкриття сезону на двох зимових ралі в Монте-Карло та Швеції, Hyundai i20 Coupe WRC продемонстрував великий потенціал на гравійній дорозі Мексики. Андреас Міккельсен виграв в п’ятницю першу і третю спецділянку і був короткостроковим лідером в загальному заліку. Дані Сордо показав блискучу роботу, опинившись на другому місці чотири рази поспіль (WP3, WP4, WP5, WP6). Потім як норвежець, так і іспанець зазнали невдачі: Міккельсен врізався в камінь (WP5). Після заміни шин боротьба продовжилась, але ще через десять кілометрів зламалася пошкоджена від удару підвіска. Міккельсену довелося спостерігати за перегонами в якості глядача. Та ж доля спіткала і Сордо через електричний дефект (WP7). Таким чином, в проміжному рейтингу Міккельсен опустився з першої на 19-ю позицію, а Сордо з другого на 16-е місце.

В цей час, Тьєррі Невілль щосили боровся, щоб скоротити своє відставання: під час першої п’ятничної гонки (WP2) через прокол шини він виявився на дев’ятому місці. Продемонструвавши найкращий час в останній гонці дня (WP9), войовничий бельгієць зміг забезпечити собі як мінімум шосте місце в проміжному рейтингу. Але його надії на перемогу вже практично розвіялися.

В суботу для всіх трьох екіпажів Hyundai i20 Coupe WRC обійшлося без пригод. При цьому Невілль (WP17), Міккельсен (WP16) і Сордо (WP18) показали найкращий час. В кінці дня Невілль був четвертим, Сордо десятим, а Міккельсен – одинадцятим. Також у фінальну неділю Тьєррі Невілль зберіг імідж найшвидшого пілота Hyundai Motorsport. Посівши третє місце у фінальному Powerstage, він отримав три додаткових очка і закріпив за собою четверте місце в загальному заліку перегонів. Сордо, який завоював два додаткових очка, став, нарешті, дев’ятим. Міккельсен залишився на одинадцятій позиції.

«Ці вихідні принесли нам не ті результати, яких ми очікували. Пошкодження шин в п’ятницю і наша стартова позиція ускладнили участь команди в гонці від початку до кінця. Часом нам не вистачало швидкості. Я їхав в хорошому ритмі, але ми все-таки рухалися не в нашому звичному темпі. Зараз ми повинні залишити це ралі позаду і зосередитися на Корсиці. » – коментує Тьєррі Невілль.

«В заключний день я прагнув до того, щоб їхати в межах свого ліміту і збирати важливі очки для команди. У Powerstage я додав обертів, але не достатньо. До наших проблем в п’ятницю ми боролися, щоб бути попереду. Але незважаючи на це, потенціал, безумовно, є.» – розповідає Дані Сордо

«На цих вихідних ми упустили можливість бути попереду, і тепер нам важливо зосередитися на багатьох позитивних аспектах. На мій погляд, Hyundai i20 Coupe WRC набагато краще показав себе на гравійних трасах. Хоча обставини склалися таким чином, що ми не змогли поборотися за результати, на які були здатні. Але це ралійний спорт.» – говорить Андреас Міккельсен

«На закінчення скажу, що це не ті результати, яких ми хочемо досягти в гонках WRC. Але нам не потрібно розчаровуватися. Нам потрібно сприймати ситуацію такою, якою вона є. Як завжди, ми повинні наполегливо працювати в сторону покращень. На вищому рівні міжнародного ралі ми не можемо допустити жодної помилки. Ми як і раніше зосереджені і старанно працюємо в напрямку Корсики.» – коментує Андреа Адамо, директор команди
***

Результати Rallye Mexiko
1. S. Ogier/J. Ingrassia, Citroën C3 WRC, 3:37.08,0 год.
2. O. Tänak/M. Järveoja, Toyota Yaris WRC, +30,2 сек.
3. E. Evans/S. Martin, Ford Fiesta WRC, +49,9 сек
4. T. Neuville/N. Gilsoul, Hyundai i20 Coupe WRC, +1.27,0 хв.
5. K. Meeke/S. Marshall, Toyota Yaris WRC, +6.06,2 хв.
6. B. Guerra/J. Zapata, Skoda Fabia R5, +15.35,5 хв.
7. M. Bulacia Wilkinson/F. Cretu, Skoda Fabia R5, +18.51,5 хв.
8. J.-M. Latvala/M. Anttila, Toyota Yaris WRC, +18.55,9 мин. хв.
9. D. Sordo/C. del Barrio, Hyundai i20 Coupe WRC, +22.44,1 хв.
10. R. Trivino Bujalil/M. Marti Moreno, Skoda Fabia R5, +26.21,7 хв.
11. A. Mikkelsen/A. Jæger-Amland, Hyundai i20 Coupe WRC, +36.35,1 хв.

Рейтинг пілотів чемпіонату світу
1. O. Tänak, 65 балів
2. S. Ogier, 61
3. T. Neuville, 55
4. K. Meeke, 35
5. E. Evans, 28
6. E. Lappi, 20
7. S. Loeb, 18
8. J.-M. Latvala, 14
9. A. Mikkelsen, 12
10. B. Guerra, 8

13. D. Sordo, 4

Рейтинг виробників
1. Toyota Gazoo Racing WRT, 86 балів
2. Citroën Total WRT, 78
3. Hyundai Shell Mobis WRT, 77
4. M-Sport Ford WRT, 45

Підготовлено за матеріалами Hyundai Motor Germany

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.