Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Суми
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кіровоград

Порівнюємо передпусковий підігрівач і сигналізацію з автозапуском – Що краще?

Після тривалої стоянки автомобіля на морозі сісти в теплий салон, не “здираючи” з вікон шар криги та інею, – це реальність, яку забезпечують системи попереднього підігріву і дистанційного запуску двигуна.

Здавалося б, ідеальне рішення: поки ви п’єте вранці чай, машина тим часом дистанційно прогрівається і готова до поїздки в будь-яку хвилину. Зручно, чи не так? Але серед автолюбителів постійно ведуться суперечки, що краще: заздалегідь завести мотор або купити вбудований нагрівальний апарат? У будь-якому випадку, користь цих двох опцій неоціненна, але яка є кращим рішенням, ми готові з’ясувати.

Давайте по порядку. Для початку розглянемо, що являє собою кожний апарат обігріву, визначимо їхні незаперечні переваги і негативні сторони. Після чого можна буде справедливо визначити найбільш ефективний і вигідний варіант.

Особливості пристроїв

Принцип дії автозапуску наступний: дистанційно за допомогою спеціального пульта управління ви запускаєте мотор і тим самим прогріваєте автомобіль. Інакше кажучи, конструкція дозволяє запускати двигун на відстані від транспортного засобу за 15-20 хвилин до виходу з дому. Одностороння сигналізація з автозапуском працює з відстані від 100 м, а двостороння до 2 км, обмежень по відстані не буде, якщо підтримується GSM-модуль.

Блок управління і пульт, або ж додаток на мобільному телефоні – головні складові системи.

Інтерес автовласників до такого обладнання досить високий, що пояснюється відносною простотою і невисокою вартістю. Безперечним плюсом є те, що можна інтегрувати автозапуск з сигналізацією, а це значно підвищує безпеку авто. Незаперечні плюси автозапуску від сигналізації полягають в наступному:

  • Автомобіль не рушить, навіть якщо буде на передачі;
  • Збільшується ресурс стартера, адже ймовірність “перекрутити” його виключається;
  • Мотор припинить роботу, якщо тиск мастила виявиться на мінімальному рівні;
  • Можливість встановити поріг “критичної” температури. У систему вбудований датчик, який контролює температуру навколишнього середовища, і якщо досягається певний показник, то мотор запускається. Така функція просто незамінна для тих регіонів, де часті 20-30- градусні морози;
  • Можливість встановити графік запуску двигуна по годинах і хвилинах, що дуже зручно, якщо ви знаєте свій розпорядок дня.

Ми виділили головні переваги, а їх досить багато, але є також і мінуси:

  • Витрата палива збільшується (приблизно 0,8 л / год);
  • Знижується ресурс мотора авто за рахунок “холодного запуску”;
  • Можливо виникнення проблем з роботою електроніки через неправильне встановлення;
  • Зниження протиугінного захисту автомобіля, якщо не встановити “обхідники”. Оскільки для запуску на відстані системі потрібен повний контроль над іммобілайзером, то зловмисникам легше зламати систему безпеки;
  • Вихлопні гази від працюючого двигуна можуть стати причиною сварок з сусідами, адже автомобіль, який буде постійно працювати, мало кому сподобається.
  • Є ризик отримати штраф за стоянку з заведеним мотором в недозволеному місці.

Якщо ж виробник не укомплектував ваш автомобіль автозапуском, то ви можете купити і встановити автономний передпусковий підігрівач двигуна. Це обладнання є в кожному регіоні країни і за роки отримало безліч позитивних відгуків, незважаючи на досить високу ціну.

Почнемо з того, що, в залежності від обраних габаритів і потужності, передпусковий підігрівач являє собою агрегат, який підігріває ДВЗ і оберігає його від “холодного” запуску. На додаток апарат також допоможе зберегти в теплі салон і розморожувати скло автомобіля. Бувають автономні (наприклад, рідинні) і електричні (залежні). Зараз в багатьох престижних автомобілях виробники встановлюють подібні підігрівачі в якості штатного комплектуючого.

Головний принцип дії – підігрів охолоджуючої рідини, яка циркулює в системі і тримає мотор в теплі. Пристрій включається в роботу за допомогою дистанційного пульта, таймера або мобільного телефону.

Переваги і недоліки:

Коли ми говоримо про передпусковий підігрівач двигуна, то значними перевагами користуванням апарату є:

  • Збільшення ресурсу мотора і коробки передач завдяки “теплому” запуску;
  • Економна витрата палива (приблизно 0,4 л / год);
  • Двигун ніколи не перегріється, адже по досягненню максимальної температури він зупинить свою роботу;
  • Виділяється на порядок менше вихлопних газів;
  • Не порушує криптостійкості (не ставить під загрозу безпеку авто);
  • Гнучке налаштування необхідних параметрів температури і часу для включення обігріву;

Однак слід звернути увагу на наступні нюанси:

  • Потрібно більше енергії акумулятора;
  • Влітку – фактично даремний агрегат, адже автозапуск може “охолодити” салон автомобіля перед приходом господаря, а підігрівач – ні;
  • Чимала вартість.

Що спільного в автозапуску і передпускового підігрівача двигуна?

Обидва призначені для прогріву автомобіля і підвищення комфорту під час поїздок в холодну пору року. Можуть встановлюватися штатно в дорогих авто і додатково за бажанням. І те й інше використовує паливо для функціонування, але до передпускового підігрівача можна приєднати додатковий бачок. У більш дорогих модифікаціях вбудованих подогревателях, так само як і в системі автозапуску, доступна функція настройки програм і віддаленого включення.

Надійність і безпека

Якщо говорити про надійність, то і охоронна система з дистанційним запуском і апарат передпускового підігрівача зарекомендували себе однаково добре. Звичайно, надійність безпосередньо залежить від правильності встановлення та використання, а також умов роботи. У разі розумної експлуатації, системи будуть виручати вас весь термін служби автомобіля.

Варто відзначити, що автозапуск може нашкодити тільки в тому випадку, якщо машина буде працювати в закритому приміщенні, в якому знаходяться люди. Таким чином відпрацьовані гази можуть стати причиною задухи чадним газом. Передпусковий підігрівач такої небезпеки не несе.

Ціна питання

Безумовно, за пристрій передпускового підігріву двигуна доведеться заплатити в 2, іноді і в 4 рази більше, ніж за систему автозапуску з сигналізацією. Ціна залежить від моделі автомобіля, на яку буде робитися установка, і від фірми-виробника самої системи, виду і модифікації. Якщо ви захочете заощадити грошей і придбати б/в пристрій, то будьте готові до наслідків. Адже установка передпускового підігрівача – рулетка, а все через складність конструкції при налаштуванні та умов експлуатації попереднього власника. Бажаючи вберегти мотор від швидкого зносу, доведеться заплатити, або ж придбати автозапуск.

Чому віддати перевагу?

Головне питання, до якого ми прийшли – що все-таки вибрати? Зваживши всі “за” і “проти” кожного пристрою, можемо сказати, що найкращим рішенням буде їх поєднання. Так, такий висновок несподіваний і вимагає капіталовкладення, але, з іншого боку, ви можете бути впевненим, що всі функції будуть виконуватися бездоганно і ніякий мороз не страшний. Можна зовсім не вкладати в автомобіль, в мінус 20 відкривати двері ключем і півгодини мерзнути в крижаному салоні в очікуванні тепла.

Враховуйте, що кожен запуск двигуна на морозі змушує працювати його з посиленим навантаженням, тим самим повільно “вбиваючи” ДВЗ. При цьому не тільки збільшується витрата палива, але і кількість шкідливих викидів в навколишнє середовище. Тандем базового варіанту передпускового підігрівача і сигналізації з автозапуском виключає такі проблеми. В такому випадку двигун знаходиться в теплі і включається в роботу вже тоді, коли автомобіль нагрітий.

Ще кілька причин встановити передпусковий підігрівач і автозапуск разом:

  • Витрата палива не буде перевищувати 0,5 літрів на годину;
  • Час, витрачений на прогрів, скорочується на 25-50%;
  • Поліпшуються показники довговічності експлуатації двигуна і АКП.

Окремо хотілося б додати про ефективність поєднання пристроїв для дизельних моторів. Часто в мороз однієї іскри автозапуску не вистачає, тому тут важливу роль відіграє передпусковий підігрівач. Він не дозволяє солярці загуснути і забезпечує комфортний старт двигуна.

Звичайно, останнє слово за вами, адже багато залежить від умов експлуатації машини, особистих переваг і можливостей. Але в будь-якому випадку – вибір тільки за вами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.