Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Haval)
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Особливості вибору зимових шин

Незабаром настануть холоди, а це означає, що автомобілістам вже варто задуматися про сезонну зміну шин. Установка зимових шин необхідна в першу чергу для того, щоб забезпечити безпечне пересування в зимовий час, коли на дорожньому покритті зустрічається і лід, і сніг, і сльота.

На сьогоднішній день виробники пропонують великий вибір зимових шин, які відрізняються розміром, малюнком протектора, складом гумової суміші. Звертаємо Вашу увагу на те, що при виборі зимових шин не існує універсального рішення для будь-яких дорожніх умов в зимовий час. У зв’язку в цим, перш за все, оцініть кліматичні умови Вашого регіону, а також особливості доріг, по яким Вам доведеться їздити найбільш часто. Завдяки фактору місцевості Ви зможете обрати тип зимової гуми, який підійде саме Вам.

Перед тим як міняти літню гуму на зимову, давайте розглянемо, якими бувають зимові шини і в чому їх відмінності. Зимові шини можна розділити на дві групи: шиповані і нешиповані. Ошиповані покришки найбільш ефективні при експлуатації автомобіля по обмерзлих і засніжених дорогах, при цьому не рекомендується їх використовувати на сухому асфальті, так як на твердій поверхні ошиповані покришки можуть ковзати і помітно збільшувати гальмівний шлях. При цьому ошиповані шини також можуть видавати шум.

Неошиповані шини можна умовно розділити на два типи: шини європейського та скандинавського типу. Шини європейського типу орієнтовані виключно на теплі зими і не придатні для їзди по льоду. «Європейки» мають діагональну структуру малюнка протектора, оснащену великими водовідвідними канавками і ламелями, що забезпечує високий зчіпний ресурс на мокрому асфальті і дозволяє уникнути аквапланування. У шин скандинавського типу протектор складається з ламелей різної глибини і форми, за рахунок чого вони прилипають до будь-якого типу дороги навіть у найлютіші морози. Скандинавський тип має більш розріджений малюнок протектора з великою кількістю прямокутних або ромбовидних шашечок, розташованих у шаховому порядку. Такий малюнок забезпечує високий рівень зчеплення на вкритій льодом або укоченій снігом дорозі. Маючи більш м’який склад гумової суміші, шини скандинавського типу є збалансованим типом покришок. На льоду і снігу шини скандинавського типу гальмують краще, ніж європейки, а на сухому асфальті шумлять менше ніж «шиповки».

Тому вибір шин в першу чергу варто робити з урахуванням місцевості. Якщо Ви використовуєте свій автотранспорт переважно в місті, де дороги очищують від снігу комунальні служби, обирайте неошиповані шини. Для регіонів з південним кліматом ідеально підійдуть шини європейського типу. Для регіонів з більш суворими погодними умовами, де часто йдуть снігопади, рекомендується встановити шиповані шини, так як вони найефективніше поводяться на льоду і на снігу.

З огляду на специфіку українських доріг і те, що більшу частину зими доводиться їздити по льоду і сльоті, рекомендуємо обирати скандинавський тип шин, так як цей вид гуми забезпечує найбільш надійне зчеплення на засніженій чи обледенілій дорозі і добре очищається від снігу та бруду.

Не затягуйте із зміною літніх шин на зимові. Звернутися на шиномонтаж варто вже тоді, коли температура повітря опускається до позначки 7 градусів Цельсія. При більш низькій температурі літня гума може «дубіти» і втрачати зчіпний ресурс, що може привести до поганої керованості автомобіля.

]]>

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.