Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (JAC)
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Суми
  • Черкаси
  • Одеса
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Вінниця
  • Рівне
  • Чернівці
  • Луцьк
  • Кіровоград

«Орієнтація на якість – основа розвитку дилерської мережі «Богдан-Авто Холдинг»»

Інтерв’ю з Генеральним директором компанії «Богдан-Авто Холдинг» Богданом Васильцем.

Компанія «Богдан-Авто Холдинг» – один з найбільших операторів автомобільного ринку України – реалізує легкові автомобілі брендів Subaru, Hyundai, HAVAL, JAC, Great Wall, а також комерційну техніку Hyundai і автобуси Богдан. Розкажіть, будь ласка, які стратегічні фактори були враховані при формуванні продуктового портфеля і чому вибір був зроблений саме на користь даних брендів?
Богдан Василець: Ми формуємо наш продуктовий асортимент, перш за все, орієнтуючись на потреби клієнтів. Клієнтоорієнтованість – головний принцип діяльності нашої дилерської мережі. Незалежно від бренду, купуючи автомобіль в автоцентрах «Богдан-Авто Холдинг», клієнт отримує продукт, який за якістю і ціною відповідає його очікуванням. Ми намагаємося задовольняти побажання клієнтів за рахунок широкого вибору моделей. В нашому портфоліо наявні як преміальні марки Subaru і Hyundai, які користуються світовим визнанням, так і автомобілі провідних китайських автовиробників, які менш відомі, але відрізняються хорошим співвідношенням ціна/якість. Окрім іміджу торгової марки, при виборі бізнес-партнера ми надаємо велике значення орієнтації компанії-постачальника на спеціалізацію та якість. Наприклад, HAVAL є спеціалізованим брендом компанії Great Wall Motors з виробництва позашляховиків і кросоверів. З точки зору проектування і рівня безпеки автомобілі HAVAL складають гідну конкуренцію японським та корейським позашляховикам. В свою чергу, JAC – це автовиробник, який орієнтований на якість. Відомо, що компанія отримала «Національну нагороду за якість», підтверджуючи, що за рівнем комфорту і оснащення продукція JAC не поступається визнаним світовим брендам.

Цікаво дізнатися, яка марка вважається флагманом продажів дилерської мережі і чому?
Богдан Василець: Враховуючи обсяги продажів і багаторічний досвід співпраці – це, безсумнівно, марка Hyundai, яка входить в п’ятірку найбільших автомобільних брендів світу. Ми раді бачити, як бренд Hyundai розвивається і нарощує частку ринку в Україні. Ми представляємо бренд Hyundai в більшій частині регіонів країни і будемо активно розвивати цей напрямок далі, так як марка приносить найбільшу комерційну віддачу компанії, і не тільки в сегменті легкових автомобілів, але і комерційної техніки. Розвиток продажів автомобілів Hyundai представляє першочерговий стратегічний інтерес для компанії не тільки завдяки високій капіталізації, а й за рахунок інноваційності бренду. На сьогоднішній день ми пропонуємо широкий модельний ряд Hyundai, обладнаний передовими інтелектуальними технологіями, які забезпечують новий досвід водіння. Не дивлячись на те, що за даними статистики продажів незмінним лідером залишається Hyundai Tucson, ми покладаємо великі надії на нову модель Santa Fe New і вважаємо, що за всіма параметрами модель може претендувати на лідерство в своєму класі. Зазначу, що завдяки новим технологіям Santa Fe New забезпечує високий рівень захисту водія і пасажирів. Це підтверджується результатами краш-тестів Euro NCAP, де автомобіль отримав найвищу оцінку – п’ять зірок.

Який бренд Ви розглядаєте як найбільш перспективний і чому?
Богдан Василець: У 2018 році в нашій мережі з’явилися автомобілі бренду HAVAL. Стратегічно розвивати даний напрямок дуже цікаво. По-перше, за об’ємами продажів HAVAL – бренд номер один в Китаї в сегменті позашляховиків. По-друге, модель HAVAL H6 займає 6-у позицію в світовому рейтингу найпопулярніших кросоверів 2018 року*, що не дивно, адже при всіх своїх зовнішніх перевагах позашляховики HAVAL пропонують високий рівень безпеки. HAVAL H6 має 5 зірок за результатами національних краш-тестів C-NCAP. Головна особливість бренду HAVAL полягає в орієнтації на ефективний розвиток. Бренд активно завойовує міжнародну арену завдяки технологічним інноваціям. Не менш перспективними ми бачимо автомобілі бренду JAC, який по праву вважається одним з кращих автовиробників Китаю. Застосовуючи наукові методи, JAC виробляє продукцію відповідно до світових стандартів. Наприклад, при виробництві вантажівок N-серії автовиробник використовував комп’ютерне моделювання, яке дозволило спроектувати більш безпечну і надійну кабіну. В конкурентному середовищі JAC володіє явною перевагою, так як пропонує високоякісні автомобілі за доступною ціною.

Чи планується розширення портфеля брендів дилерській мережі? Якщо так, яких саме?
Богдан Василець: Ми розглядаємо процес розвитку комплексно. На даному етапі ми сформували портфель сильних брендів, кожен з яких має свою спадщину та історію створення якості. З точки зору презентації брендів, ми плануємо розширення модельного ряду і відкриття нових представництв торгових марок. Перспективним для нас також є розвиток сегмента вантажівок та електромобілів. В нашій дилерській мережі представлений великий модельний ряд комерційної техніки Hyundai. На вибір покупців ми пропонуємо пасажирські мікроавтобуси, а також вантажні автомобілі різних тоннажних класів і модифікацій, які служать для виконання різних бізнес-задач. В цьому році ми також виводимо на ринок лінію доступних і якісних сучасних вантажних автомобілів JAC N-серії, які відрізняються економічністю і гарною маневреністю. Враховуючи сучасні автомобільні тенденції, в перспективі розвитку, звичайно, знаходиться сегмент електромобілів. Сьогодні ми реалізуємо інноваційний Hyundai Ioniq Electric і стильний електрокроссовер JAC iEV 7S, який володіє великим запасом ходу до 300 км. При цьому ми навчаємо персонал і обладнуємо точки продажів спеціальними зарядними чарджерами, щоб забезпечити покупців екологічно чистих автомобілів високоякісним сервісом.

Які ще програми з підвищення стандартів якості обслуговування реалізуються в дилерській мережі?
Богдан Василець: Всі дилерські підприємства «Богдан-Авто Холдинг» працюють відповідно до єдиного стандарту якості дилерської мережі і надають клієнт-сервіс за принципом одного вікна. Звернувшись до нашого дилерського центру, клієнт отримує комплексне обслуговування, яке включає кваліфікований підбір автомобіля, високоякісний сервіс, а також ряд супутніх послуг, таких як кредитування та страхування автомобіля. Для того, щоб стати ближче до клієнта, ми аналізуємо сучасну поведінку покупця автомобіля і впроваджуємо відповідні програми ведення діяльності компанії. На даному етапі основою для ревіталізації роботи дилерської мережі служить цифрова трансформація, яка полягає в зміні компанії і бізнесу за допомогою сучасних технологій. З огляду на зростаючий вплив онлайн-каналів на прийняття рішення про покупку автомобіля, першим кроком на шляху цифрової трансформації стане запуск нового сайту компанії. Відомо, що близько 69% користувачів починають процес вибору автомобіля онлайн. У той же час, клієнт-сервіс, пов’язаний з післяпродажним обслуговуванням автомобіля, також має значний потенціал для переходу в онлайн. Ми запускаємо новий сайт, який в першу чергу буде клієнтоорієнтованим. Сайт буде враховувати основні потреби наших клієнтів, інтегруючи зручний пошук і підбір автомобілів, можливість розрахувати вартість покупки автомобіля в кредит, а також отримання сервісних послуг, таких як запис на СТО і онлайн-магазин запчастин. Крім цього, в інтеграції з удосконаленою CRM-системою новий сайт дозволить нам здійснювати структурний аналіз даних, а також підтримувати якісний зворотний зв’язок з клієнтами.

Як Ви оцінюєте потенціал впливу діджитал-трансформації дилерської мережі на підвищення продажів?
Богдан Василець: Головна мета нашого проекту полягає в тому, щоб за допомогою передових технологій забезпечити новий споживчий досвід в пошуку, купівлі, експлуатації та продажу автомобіля. Діджитал-трансформація дилерської мережі створить нові можливості для побудови якісних взаємин з покупцем і підвищення рівня лояльності клієнтів, що в свою чергу забезпечить стабільну і прибуткову діяльність компанії.

*За даними видання focus2move

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.