Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Haval)
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль

Впродовж останніх чотирьох років Hyundai Motor незмінно входить до числа лідерів рейтингу 40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2018 році компанія зайняла 36-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai зросла до 13,535 млрд. доларів – це на 3% більше, ніж у попередньому році.

«Hyundai Motor – інноваційний і креативний бренд, ми зосереджені на безперервній розробці і впровадженні нових функцій безпеки, комунікацій та допомоги водієві, які покупці очікують побачити в наших автомобілях. Нам приємно спостерігати за тим, як цінність бренду Hyundai зростає рік за роком. Останні розробки в автомобільній промисловості, такі як електрифікація легкових і вантажних транспортних засобів, автономне водіння і розвиток сегменту «розумних» автомобілів, надають великих можливостей Hyundai закріпитися на лідерських позиціях у майбутньому глобальної мобільності», – заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.

У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2018 року Hyundai Motor продовжує утримувати 6 місце, багато в чому завдячуючи постійному показовому зростанню провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї – за період з 2005 по 2018 роки ринкова вартість бренду збільшилася у чотири рази, з 3,5 млрд. до 13, 5 млрд . доларів.

«Стійке зростання ринкової вартості бренду Hyundai – результат інвестицій компанії в проекти «Майбутньої мобільності». Випуск моделі водневого кросовера NEXO, виведення на ринок суббренду високопродуктивних автомобілів N демонструють високий рівень технологічних можливостей компанії. Hyundai відноситься до брендів, які неухильно дотримуються своєї філософії та швидко реагують на зміни ринку, що сприяє подальшому підвищенню цінності їхнього бізнесу», – сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

РікЗагальний рейтингВартість бренду ($ млрд.)
20183613.5
20173513.2
20163512.5
20153911.3
20144010.4
2013439.0
2012537.5
2011616.0
2010655.0
2009694.6

TOP-10 автомобільних брендів 2018 року за версією Interbrand**

МісцеКомпаніяВартість бренду ($ млрд.)
1Toyota53.4
2Mercedes-Benz48.6
3BMW41.0
4Honda23.6
5Ford13.9
6Hyundai Motor13.5
7Nissan12.21
8Volkswagen12.20
9Audi12.1
10Porsche10.7

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Мережа автосалонів Богдан-Авто Холдинг входить до дилерської мережі компанії, що є однією з найбільш розгалужених і дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.