Дані Сордо і Карлос дель Баррі, які посіли друге місце в останньому матчі, успадкували лідерство і перемогу, після того як лідер гонки Отт Тянак (Тойота) відстав на етапі “Power Stage”. Для Дані Сордо це був перший успіх за кермом Hyundai i20 Coupe WRC і другий тріумф у його кар’єрі WRC.
Андреас Міккельсен і Андерс Йегер-Амланд, які фінішували п’ятими на останньому етапі, почали грандіозну гонку з метою надолужити згаяне. В останній день змагань обидва норвежця досягли чотирьох кращих результатів, включаючи перемогу на етапі “Power Stage”, яка принесла їм п’ять додаткових очок. Із-за невдачі Отта Тянака (Тойота) екіпаж завершив ралі під номером три, зайнявши місце на подіумі.
Бельгійці Тьєррі Невіль і Ніколя Жільсуль, які втратили час на складному першому етапі, отримали три додаткових очка на етапі “Power Stage” і фінішували шостими.
В результаті змагання на Сардинії команда Hyundai Motorsport лідирує на Чемпіонаті виробників, випереджаючи команду Toyota Gazoo Racing з відривом в 44 очка. Тьєррі Невіль займає друге місце в чемпіонаті пілотів, поступаючись лідеру Отт Тянаку всього лише 7 очок.
«Це неймовірно, у мене немає слів. Чудово святкувати свою першу перемогу для Hyundai і свій другий успіх в WRC. Звичайно, мені дуже шкода, що Отт Тянаку і Toyota так не пощастило на етапі Power Stage. В той же час ми знали, що нам необхідно впоратися з тиском у разі виникнення таких ситуацій. Ми були швидкі і послідовні протягом вихідних. У нас не було шансів перемогти Отта на нашій швидкості, тому ми зробили все для того, щоб уникнути помилок. Це було нелегко, але ми дійшли до кінця – і тепер у нас є ця фантастична перемога в якості винагороди. Дякую моєму штурману Карлосу і всій команді за підтримку і за те, що ми можемо разом розділити цей успіх.»
Дані Сордо
«Ми доклали великих зусиль в останній ранок змагань, щоб скоротити відставання від Ельфіна Еванса. Чудово, що нам вдалося перемогти у всіх чотирьох спеціальних етапах, і ми були б задоволені четвертим місцем. На жаль, у Отта Тянака виникли проблеми, і ми успадкували подіум. Хоч це було і несподівано, але для нас це хороша нагорода. Ми раді, що Hyundai досягла подвійного подіуму в ці вихідні.»
Андреас Міккельсен
«Це були не ті вихідні, яких ми очікували. Ми не були залучені до боротьби за перемогу, тому ми намагалися мінімізувати збиток. Поєднання неправильного вибору шин і інших проблем відкинуло нас назад в п’ятницю. Ми боролися з останніх сил на етапі Power Stage. Тепер ми повинні сконцентруватися на змаганні в Фінляндії. Вітаємо Дані – ми працюємо разом в Hyundai протягом шести років, і я радий, що він і Карлос змогли принести свою першу перемогу для команди.»
Тьєрі Невіль
«Мені складно прийняти цей результат. Ми хочемо висловити своє співчуття команді Toyota Gazoo Racing за гіркий програш. Вдруге в нинішньому сезоні ми досягли перемоги без боротьби на гоночному треку. Ми не повинні покладатися на ненадійність інших в досягненні таких результатів. В той же час я радий за Дані і Карлоса, які показали відмінну роботу і зайняли виграшну позицію.»
Андреа Адамо, директор команди Результат Раллі Сардинія
- Sordo C. del Barrio Hyundai i20 Coupe WRC 3:32:27.2
- Suninen J. Lehtinen Ford Fiesta WRC +13.7
- Mikkelsen A. Jæger-Amland Hyundai i20 Coupe WRC +32.6
- Evans S. Martin Ford Fiesta WRC +33.5
- Tänak M. Järveoja Toyota Yaris WRC +1:30.1
- Neuville N. Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC +2:16.7
- Lappi J. Ferm Citroën C3 WRC +2:59.6
- Meeke S. Marshall Toyota Yaris WRC +4:40.1
- Rovanperä J. Halttunen Škoda Fabia R5 +8:24.6
- Kopecky P. Dresler Škoda Fabia R5 +8:49.2
- Tanak 150
- Ogier 146
- Neuville 143
- Evans 78
- Suninen 62
- Meeke 60
- Mikkelsen 56
- Sordo 52
- Lappi 40
- M. Latvala 40
- Loeb 39
- Hyundai Shell Mobis World Rally Team 242
- Toyota Gazoo Racing World Rally Team 198
- Citroën Total World Rally Team 170
- M-Sport Ford World Rally Team 152