Електро
Цікаво, що принцип роботи електродвигуна був відкритий ще в 1830-х роках, за кілька десятиліть до появи двигуна внутрішнього згоряння. На сьогоднішній день існують різні типи електродвигунів, які працюють на постійному або змінному струмі. В якості палива використовується електрика, яку забезпечує бортова акумуляторна батарея. Сьогодні в основному застосовуються літій-іонні акумулятори завдяки хорошим характеристикам і тривалому терміну служби. Незважаючи на те, що багато моделей електромобілів володіють поки що низьким запасом ходу, а для зарядки потребується в цілому кілька годин, електродвигуни мають явні переваги. По-перше, вони не забруднюють навколишнє середовище, так як викиди дорівнюють нулю. По-друге, на відміну від двигунів внутрішнього згоряння, електромотор має менше деталей, які підлягають зносу, а це означає, що Вас очікує менше витрат на ремонт і обслуговування. На додаток до цього, електромотор пропонує відмінну динаміку, так як максимальний крутний момент вже доступний на низьких оборотах двигуна.
Водень
З точки зору експлуатаційних характеристик, близькими по духу чистим електромобілям є електромобілі на водневих двигунах. Даний тип приводу використовує паливний елемент для виробництва електроенергії з газоподібного водню і кисню. При цьому з вихлопної труби виділяється тільки вода. Крім екологічного аспекту, водневий двигун має практичні переваги в порівнянні з електромотором. Автомобілі на водні швидко заправляються і не потребують тривалої зарядки, а також володіють більш широким запасом ходу при меншій вазі в порівнянні з електромобілями, оснащеними важкими акумуляторними батареями.
Гібрид
Менш ефективними, ніж електродвигуни, але більш економічними в порівнянні з двигунами внутрішнього згоряння є гібриди. В автомобілях з гібридним приводом застосовуються як двигуни внутрішнього згоряння, так і електромотори, що дозволяє використовувати переваги обох систем. У таких моделях акумулятор для електродвигуна зазвичай заряджається під час руху від двигуна внутрішнього згоряння або від відновлення енергії гальмування. Більш низька витрата палива забезпечується в основному при русі в місті, так як в більшості випадків система автоматично перемикається на електропривод при низьких швидкостях, таких як зупинка і рух в заторах. Під час подорожей на далекі відстані гібридні приводи практично не економлять паливо. При цьому гібриди коштують на порядок вище, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.
Газ
Якщо порівнювати лінійку класичних двигунів внутрішнього згоряння, то Вашим фаворитом легко може стати газ. По-перше, двигун, що працює на природному газі, більш екологічно чистий, ніж бензиновий або дизельний мотор. Спалювання природного газу, який в принципі складається з метану, є відносно чистим, а це означає, що при цьому не утворюється сажа і значно знижується кількість інших забруднюючих речовин. По-друге, двигун, що працює на газі, до 10% більш ефективний, ніж бензиновий. Крім цього, ціна на газ істотно нижче в порівнянні з вартістю бензину або дизельного палива. Але при всіх плюсах Ви повинні враховувати, що за авто на газі Вам доведеться заплатити додаткові тисячі євро, і до того ж газ пропонується не на кожній АЗС.
Дизель
Вибираючи дизельний двигун, клієнти свідомо платять більш високу вартість за автомобіль з метою заощадити в майбутньому на витратах на паливо, так як головний плюс дизеля – це більш низька витрата палива. У дизельних моторах повітря всмоктується в камеру циліндра, де він змішується з дизельним паливом шляхом прямого вприскування. Дизельно-повітряна суміш запалюється самостійно, тому дизельний двигун не потребує свічок запалювання. При цьому тиск стиснення складає від 30 до 50 бар, а температура на 700-900 градусів Цельсія вище, ніж у бензинового двигуна. З огляду на дані значення, дизель повинен мати більш стійку конструкцію і відповідно більше важити. Проте, дизель має більш високу щільність енергії і ККД дизеля складає близько 33%, в результаті чого знижується витрата палива.
Бензин
Бензиновий двигун володіє найменшим ККД серед двигунів – 25%. Це означає, що 75% енергії, одержуваної при спалюванні бензину, перетворюється в тепло, і тільки 25% в рух. Але сьогодні більшість бензинових двигунів оснащується системою безпосереднього вприскування, а також турбонаддувом. Дані технології дозволяють збільшити продуктивність мотора, а також знизити шкідливі викиди. Не дивлячись на більш низьку ефективність, бензиновий двигун має інші корисні характеристики. У порівнянні з дизелем, у бензину нижчі викиди оксиду азоту. Крім цього, бензиновий двигун дає широкий діапазон оборотів, що ідеально підходить для спортивного водіння. Саме з цієї причини мотоцикли їздять виключно на бензині. На додаток, автомобілі з бензиновим двигуном є найдоступнішими за вартістю на ринку.
Види двигунів, якими обладнані автомобілі дилерської мережі «Богдан-Авто Холдинг».
Модель авто | Тип двигуна | Витрата палива в змішаному циклі (л / 100 км) |
Subaru | ||
Subaru XV | Бензин | 7 |
Subaru Outback | Бензин | 7,3 |
Subaru Forester | Бензин | 7,2 |
Hyundai | ||
Hyundai i30 | Бензин/ Дизель | 6 / 5,3 |
Hyundai i10 | Бензин | 4 |
Elantra | Бензин | 6,6 |
Creta | Бензин | 7 |
Santa Fe New | Бензин/ Дизель | 7,1 / 5,2 |
Tucson | Бензин/ Дизель | 7,9/ 5,3 |
Accent | Бензин | 5,7 |
Grand Santa Fe | Турбодизель | 7,8 |
Ioniq Electric | Електро | 0 |
Ioniq Hybrid | Гібрид | 3,4 |
Grandeur | Бензин | 9,1 |
Great Wall | ||
Wingle 5 | Дизель | 7,4 |
Wingle 6 | Бензин/ Дизель | 11,2 / 8,6 |
HAVAL | ||
HAVAL H2 | Бензин | 6,7 |
HAVAL H6 | Бензин | 8,5 |
HAVAL H9 | Бензин/ Дизель | 10,9 / 9,1 |
JAC | ||
JAC S2 | Бензин | 6,5 |
JAC S3 | Бензин | 5,6 |
JAC iEV 7S | Електро | 0 |