Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Haval)
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Ралі Швеція: Hyundai знову святкує перемогу

Після захоплюючого поєдинку за подіум на шведському етапі чемпіонату світу з ралі команда Hyundai знову святкує перемогу. Екіпажі Тьєррі Невілль / Ніколя Жільсуль і Андреас Міккельсен / Андерс Джегер-Амланд з команди Hyundai Shell Mobis World Rally посіли третє і четверте місце. Новий учасник команди Себастьян Льоб і його напарник Даніель Елена фінішували за кермом Hyundai i20 Coupe WRC сьомими.

Єдине дійсно сніжне ралі в календарі чемпіонату почалося зі знаку оклику для Hyundai: на показовій ділянці в четвер увечері Тьєррі Невілль встановив найшвидший час за кермом Hyundai i20 Coupe WRC. Але п’ятниця пройшла інакше, аніж було заплановано для віце-чемпіона світу: на п’ятій ділянці бельгієць врізався в снігову стіну, пошкодивши тим самим передню частину автомобіля. Ця подія коштувала дорогоцінних секунд не тільки на даній ділянці, а й на наступних трьох випробуваннях. Невілль завершив перший етап гонки під номером сім. Себастьян Льоб випередив його на одну позицію. Кращим пілотом Hyundai Motorsport в п’ятницю став Андреас Міккельсен. Норвежець насолоджувався тим, що шість з семи етапів гонки були проведені в його рідній країні. Натхнений підтримкою уболівальників, він вийшов вперед, перемістившись з сьомого на третє місце.

На восьми ділянках другого етапу Тьєррі Невілль за кермом Hyundai i20 Coupe поліпшив своє становище і піднявся на четверте місце в загальному заліку. Занос на 360 градусів (WP 14) не приніс для нього ніяких наслідків. В захоплюючій боротьбі за друге місце Невілль бився з товаришем по команді Андреасом Міккельсеном і гонщиком Citroën Есапекка Лаппи, який фінішував другим, випереджаючи Невілла всього на 2,3 секунди. Друга гонка Себастьяна Льоба була відображенням попереднього дня: досвідчений француз в першій половині дня знайшов свій ритм і був більш агресивним у другому раунді випробувань. В суботу він фінішував під номером сім.

У неділю вранці Невілль випередив Міккельсена і дійшов до фінішу третім. В результаті, лише три секунди відділили його від другого місця. За допомогою другої позиції в фіналі «Power Stage» Тьєррі Невілль також отримав чотири додаткових очка. Андреас Міккельсен фінішував четвертим з відставанням від свого партнера по команді на 8,7 секунд, а Льоб завершив свою появу в Швеції на сьомій позиції.

«Приємно знову стояти на подіумі. Ми отримали максимум від цього змагання. Це був дійсно важкий бій, в якому можна було легко зазнати поразки, тому що умови були надзвичайно складними. Якщо занадто сильно атакувати, можна легко припуститися помилки. Тому ми задоволені третім місцем і чотирма додатковими балами, які дають нам друге місце на Power Stage. Сезон ще тільки почався, але для нас важливо закласти міцний фундамент, зібравши якомога більшу кількість очок. І як команда, ми розуміємо, що нам потрібно додати обертів. Ми працюємо над цим зараз і готуємося до наступного ралі в Мексиці. » – коментує Тьєррі Невілль

«Це була захоплююча гонка до самого кінця і ми боролися щосили. Звичайно, ми також хотіли б бути на подіумі, але вітаємо Тьєррі (Невілль) з його успіхом. Третє і четверте місце – хороший командний результат, але ми також знаємо, що можемо добитися кращих показників. З іншого боку, завжди дуже ризиковано форсувати в таких складних умовах. Сьогодні нам було важливо доїхати до фінішу без втрат. Спасибі всім уболівальникам, які надали нам велику підтримку в ці вихідні.» – розповідає Андреас Міккельсен

«Це були нелегкі вихідні зі злетами і падіннями. В кінцевому підсумку, я щасливий, що дійшов до фінішу неушкодженим. Ми пройшли важкі часи та багато чому навчилися, працюючи з Hyundai i20 Coupe WRC. Цей досвід допоможе нам в майбутніх перегонах.» – говорить Себастьян Льоб

«На закінчення скажу, що результат міг бути і гірше – але також і краще. У цих складних умовах все три екіпажі задіяли максимум своїх можливостей, дійшли до фінішу і набрали необхідні бали. Це відображає міць наших гонщиків, а також надійність Hyundai i20 WRC. Незважаючи на те, що ми вже показали, наскільки ми швидкі, ми все одно повинні додати обертів на ралі в Мексиці. Це абсолютно новий виклик у порівнянні з першими двома гонками. – Андреа Адамо, директор команди

Результати Ралі Швеція
O. Tänak M. Järveoja Toyota Yaris WRC 2:47:30.0 год.
E. Lappi J. Ferm Citroën C3 WRC +53.7 сек.
T. Neuville N. Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC +56.7 сек.
A. Mikkelsen A. Jæger-Amland Hyundai i20 Coupe WRC +1:05.4 хв.
E. Evans S. Martin Ford Fiesta WRC +1:08.2 хв.
K. Meeke S. Marshall Toyota Yaris WRC +1:38.8 хв.
S. Loeb D. Elena Hyundai i20 Coupe WRC +1:49.7 хв.
P. Tidemand O. Fløene Ford Fiesta WRC +3:37.7 хв.
O. Veiby J. Andersson Volkswagen Polo GTI R5 +6:34.0 хв.
J. Tuohino M. Markkula Ford Fiesta WRC +8:21.4 хв.
Рейтинг пілотів чемпіонату світу
1 O. Tanak 47
2 T. Neuville 40
3 S. Ogier 31
4 K. Meeke 21
5 E. Lappi 19
6 S.Loeb 18
7 E. Evans 13
8 A. Mikkelsen 12
9 J.M Latvala 10
10 G. Greensmith 6
Рейтинг виробників
1 Toyota Gazoo Racing World Rally Team 58
2 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 57
3 Citroën Total World Rally Team 47
4 M-Sport Ford World Rally Team 30
Підготовлено за матеріалами Hyundai Motor Germany

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.