Єдине дійсно сніжне ралі в календарі чемпіонату почалося зі знаку оклику для Hyundai: на показовій ділянці в четвер увечері Тьєррі Невілль встановив найшвидший час за кермом Hyundai i20 Coupe WRC. Але п’ятниця пройшла інакше, аніж було заплановано для віце-чемпіона світу: на п’ятій ділянці бельгієць врізався в снігову стіну, пошкодивши тим самим передню частину автомобіля. Ця подія коштувала дорогоцінних секунд не тільки на даній ділянці, а й на наступних трьох випробуваннях. Невілль завершив перший етап гонки під номером сім. Себастьян Льоб випередив його на одну позицію. Кращим пілотом Hyundai Motorsport в п’ятницю став Андреас Міккельсен. Норвежець насолоджувався тим, що шість з семи етапів гонки були проведені в його рідній країні. Натхнений підтримкою уболівальників, він вийшов вперед, перемістившись з сьомого на третє місце.
На восьми ділянках другого етапу Тьєррі Невілль за кермом Hyundai i20 Coupe поліпшив своє становище і піднявся на четверте місце в загальному заліку. Занос на 360 градусів (WP 14) не приніс для нього ніяких наслідків. В захоплюючій боротьбі за друге місце Невілль бився з товаришем по команді Андреасом Міккельсеном і гонщиком Citroën Есапекка Лаппи, який фінішував другим, випереджаючи Невілла всього на 2,3 секунди. Друга гонка Себастьяна Льоба була відображенням попереднього дня: досвідчений француз в першій половині дня знайшов свій ритм і був більш агресивним у другому раунді випробувань. В суботу він фінішував під номером сім.
У неділю вранці Невілль випередив Міккельсена і дійшов до фінішу третім. В результаті, лише три секунди відділили його від другого місця. За допомогою другої позиції в фіналі «Power Stage» Тьєррі Невілль також отримав чотири додаткових очка. Андреас Міккельсен фінішував четвертим з відставанням від свого партнера по команді на 8,7 секунд, а Льоб завершив свою появу в Швеції на сьомій позиції.
«Приємно знову стояти на подіумі. Ми отримали максимум від цього змагання. Це був дійсно важкий бій, в якому можна було легко зазнати поразки, тому що умови були надзвичайно складними. Якщо занадто сильно атакувати, можна легко припуститися помилки. Тому ми задоволені третім місцем і чотирма додатковими балами, які дають нам друге місце на Power Stage. Сезон ще тільки почався, але для нас важливо закласти міцний фундамент, зібравши якомога більшу кількість очок. І як команда, ми розуміємо, що нам потрібно додати обертів. Ми працюємо над цим зараз і готуємося до наступного ралі в Мексиці. » – коментує Тьєррі Невілль
«Це була захоплююча гонка до самого кінця і ми боролися щосили. Звичайно, ми також хотіли б бути на подіумі, але вітаємо Тьєррі (Невілль) з його успіхом. Третє і четверте місце – хороший командний результат, але ми також знаємо, що можемо добитися кращих показників. З іншого боку, завжди дуже ризиковано форсувати в таких складних умовах. Сьогодні нам було важливо доїхати до фінішу без втрат. Спасибі всім уболівальникам, які надали нам велику підтримку в ці вихідні.» – розповідає Андреас Міккельсен
«Це були нелегкі вихідні зі злетами і падіннями. В кінцевому підсумку, я щасливий, що дійшов до фінішу неушкодженим. Ми пройшли важкі часи та багато чому навчилися, працюючи з Hyundai i20 Coupe WRC. Цей досвід допоможе нам в майбутніх перегонах.» – говорить Себастьян Льоб
«На закінчення скажу, що результат міг бути і гірше – але також і краще. У цих складних умовах все три екіпажі задіяли максимум своїх можливостей, дійшли до фінішу і набрали необхідні бали. Це відображає міць наших гонщиків, а також надійність Hyundai i20 WRC. Незважаючи на те, що ми вже показали, наскільки ми швидкі, ми все одно повинні додати обертів на ралі в Мексиці. Це абсолютно новий виклик у порівнянні з першими двома гонками. – Андреа Адамо, директор команди
Результати Ралі Швеція
O. Tänak | M. Järveoja | Toyota Yaris WRC | 2:47:30.0 год. |
E. Lappi | J. Ferm | Citroën C3 WRC | +53.7 сек. |
T. Neuville | N. Gilsoul | Hyundai i20 Coupe WRC | +56.7 сек. |
A. Mikkelsen | A. Jæger-Amland | Hyundai i20 Coupe WRC | +1:05.4 хв. |
E. Evans | S. Martin | Ford Fiesta WRC | +1:08.2 хв. |
K. Meeke | S. Marshall | Toyota Yaris WRC | +1:38.8 хв. |
S. Loeb | D. Elena | Hyundai i20 Coupe WRC | +1:49.7 хв. |
P. Tidemand | O. Fløene | Ford Fiesta WRC | +3:37.7 хв. |
O. Veiby | J. Andersson | Volkswagen Polo GTI R5 | +6:34.0 хв. |
J. Tuohino | M. Markkula | Ford Fiesta WRC | +8:21.4 хв. |
1 | O. Tanak | 47 |
2 | T. Neuville | 40 |
3 | S. Ogier | 31 |
4 | K. Meeke | 21 |
5 | E. Lappi | 19 |
6 | S.Loeb | 18 |
7 | E. Evans | 13 |
8 | A. Mikkelsen | 12 |
9 | J.M Latvala | 10 |
10 | G. Greensmith | 6 |
1 | Toyota Gazoo Racing World Rally Team | 58 |
2 | Hyundai Shell Mobis World Rally Team | 57 |
3 | Citroën Total World Rally Team | 47 |
4 | M-Sport Ford World Rally Team | 30 |