Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Суми
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Hyundai створює окремий бренд для електрокарів – IONIQ

У 2015 році Hyundai офіційно створила суббренд для своїх преміальних автомобілів Genesis. Зважившись на це відгалуження, Hyundai відкрила нову сторінку своєї історії, одночасно ступаючи на шлях лідера з продажу розкішних авто Genesis. Аналітики вважають, що для Hyundai це було хорошим рішенням, оскільки продажі і далі продовжують рости по всьому світу навіть на тлі епідемії.

Через 5 років південнокорейський автовиробник йде тим самим шляхом, що й раніше. Але цього разу мова йде про майбутні акумуляторні електромобілі марки, які будуть випускатися під новим суббрендом – IONIQ. У прес-релізі говориться, що бренд був створений у відповідь на “швидко зростаючий ринковий попит” і об’єднає найкраще з своїх електромобілів – блискавичну підзарядку, потужні батареї, місткий салон, а також безліч корисних сервісів для допомоги водієві і комфорту пасажирів. Як кажуть виробники, буде враховано все для підтримки безперервної мобільності.

Переродження IONIQ

Назва IONIQ стала вже настільки звичною за кілька років, що ніхто навіть не замислюється, звідки вона пішла. Насправді, літери не служать абревіатурою (компанія вважає за краще писати великими літерами IONIQ), – це просто слово Hyundai, яке вперше використовувалося для позначення проекту розробки, що призвів до створення їх візитної картки – моделі Hyundai Ioniq. Сам термін утворився в результаті злиття слів “ion” (перекладається як “іон”) і “unique” (з англійської “унікальний”).

До сих пір назва Ioniq застосовувалася тільки до однієї моделі, у якій були гібридні, гібридні, що можуть підзаряджатися, і повністю електричні версії. Коли вперше в 2016 році випустили Іонік, то його широко визнали першим автомобілем з трьома різними типами силового агрегату. До слова, модель Hyundai Ioniq також донині успішно продається в Україні. Однак тепер концерн планує використовувати це ім’я для створення нового автономного бренду, призначеного виключно для електрифікованих автомобілів. Існуючі моделі з різноманітністю електричних силових агрегатів до нового бренду IONIQ відноситись не будуть. Hyundai заявляє, що планує відрізняти нинішню модель Ioniq від бренду, називаючи різні версії моделі “Ioniq + Powertrain”, як зараз (наприклад, Ioniq Hybrid, Ioniq Plug-In, Ioniq Electric).

IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7

Протягом наступних чотирьох років Hyundai планує випустити Ioniq 5, Ioniq 6 і Ioniq 7. Схема іменування моделей проста, але щоб її зрозуміти знадобиться кілька секунд: під непарними номерами завжди будуть випускатися кросовери або позашляховики, а під парними номерами – седани.

Первісток компанії Hyundai Motor (вже під крилом суббренда IONIQ) готується до релізу в 2021 році і отримає ім’я Ioniq 5. Як ви вже зрозуміли з принципу найменування Hyundai, це буде кросовер. Подробиць про технічну начинку небагато: поки відомо, що Ioniq 5 з’явиться на ринку у вигляді средньорозмірного кросовера на основі відомої концепції Hyundai 45. При цьому сам прототип Hyundai 45 також посилається на перші самостійні моделі південнокорейської марки. Кузов автомобіля виконаний за схемою легкого монокока, який нагадує стиль літаків 1920-х років. Виробники позбавили електрокара від центральної стійки і сконструювали задні двері таким чином, щоб вони відкривалися проти напрямку руху (для комфорту посадки і висадки пасажирів).

Hyundai поділилася, що буде черпати натхнення з минулого, але поєднувати його з ультрасучасними, футуристичними елементами для створення нової інтерпретації. Судячи зі шпигунських фотографій, він виглядає як злегка піднятий хетчбек, але всі з нетерпінням чекають “переродження”, щоб побачити його сьогодення. Очікується і поява спеціальних “заряджених” версій авто.

Другий на черзі електромобіль, Ioniq 6, ідея якого також буде ґрунтуватися на існуючому прототипі – Hyundai Prophecy ( “Пророцтво”). Ще в Франкфурті він здивував футуристичним дизайном, відсутністю керма і контролерами в стилі VR-геймпади, а також встиг похвалитися повноцінним автопілотом. Малоймовірно, що більшість країн дозволить використовувати транспорт без керма, тому Hyundai все-таки доведеться відмовитися від ідеї управління автомобілем за допомогою джойстиків. Але компанія обіцяла, що збереже норовливий зовнішній вигляд. Нагадаємо, що Ioniq 6 буде представлений десь в 2022 році.

І третім представником недавно створеного бренду стане модель Ioniq 7, яка з’явиться на ринку найпізніше – в 2024 році. Hyundai тримає в таємниці подробиці про цей автомобіль, але заявила, що Ioniq 7 буде “великим кросовером”, який не буде створюватися під впливом концептного авто. Все це здається дуже … в майбутньому. Проте це частина сенсу створення нового бренду IONIQ.

Всі автомобілі Ioniq будуть побудовані на глобальній платформі модульної Electric Global (E-GMP), яка, за словами Hyundai, буде відповідати за швидку зарядку і “великий” запас ходу. Передбачається, що EV 45 (він же Ioniq 5) зможе проїхати близько 450 км без підзарядки. Вплив E-GMP також буде поширюватися і на призначені для користувача інтерфейси, які будуть простими, інтуїтивно зрозумілими і ергономічними, щоб допомогти пасажирам відчувати себе комфортно.

Яке місце посяде “Іонік”?

Як новий бренд, IONIQ, ймовірно, буде націлений на фанатів авто з нульовим рівнем викидів, але Hyundai буде продовжувати продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння тим, хто ще не готовий від них відмовитися.

Для Hyundai новий суббренд – це спосіб розробити те, що буде істотно відрізнятися від будь-яких електричних авто інших виробників, які будуть доступні в майбутньому.

Чому Hyundai вважає, що IONIQ доб’ється успіху?

У той час як автомобільна промисловість намагається випускати автомобілі з “батарейним” живленням, Hyundai Motors вже працює в цьому сегменті.

За підрахунком гібридних електромобілів, які підзаряджаються, група Hyundai-Kia вже займає шосте місце в світі, поки поступаючись Tesla, BYD, BAIC, BMW Group і Volkswagen Group, але випереджаючи всіх японських автовиробників.

Компанія Hyundai подолала рубіж в 100 000 світових продажів електричного кросовера KONA Electric в 2019 році, що дозволяло зробити його сьомим за популярністю повністю електричним автомобілем в світі.

Що ще цікавіше, Business Korea повідомила, що за перші три місяці 2020 року Hyundai і Kia склали 9,9% світових продажів повністю електричних машин, перевищивши 8,9% частку бензинових і дизельних автомобілів.

Іншими словами, Hyundai Motor Group вже займає передні ряди електрифікованого ринку, в порівнянні з продажами автомобілів внутрішнього згоряння. Поява марки IONIQ вписується в стратегію Hyundai Motor – стати третім за величиною виробником електрокарів до 2025 року і зайняти 10% світового ринку електромобілів протягом п’яти років. Це амбітна мета, але вона топова в автомобільній сфері. У ситуації, яку багато хто може описати фразою “бийся і адаптуйся, або помри”, Hyundai, схоже, готова завдати вирішального удару.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.