Телефон горячей линии: 0-800-336-414 Время работы: 24/7
Київ (Hyundai)
Да
Выбрать другой
  • Дніпро
  • Київ (Subaru)
  • Київ (Hyundai)
  • Харків
  • Запоріжжя
  • Суми
  • Черкаси
  • Чернігів
  • Івано-Франківськ
  • Луцьк
  • Кропивницький

Голосові помічники в автомобілі: що готує майбутнє?

Сьогодні вже мало хто здивується, почувши розмову людини зі своїм телефоном, годинником або навіть автомобілем. Кожному з нас стало звичним просити допомоги у голосових помічників на своєму гаджеті. У гонитві за автоматизацією автомобільні компанії все частіше інвестують в розробку голосових помічників. Але що обіцяють прогнози на майбутнє і чи все ідеально у використанні таких асистентів в автомобілях.

Гонка автовиробників за голосовими системами

Сучасні авто пропонують водієві все більше опцій, якими можна керувати з екрану мультимедійного дисплея. Однак, це підвищує ризики виникнення небезпечних ситуацій на дорозі. Автовиробники прагнуть зробити поїздки безпечними за допомогою спеціально розроблених голосових систем управління.

Найпопулярнішим голосовим помічником асистентом став Google assistance в режимі “на автомобілі”. З його допомогою ви можете дзвонити, включати музику, писати і прослуховувати повідомлення не відволікаючись від водіння. Більшість автокомпаній обирають інтеграцію з Google assistance. Деякі компанії розробляють власні голосові системи для водіїв. Також свої послуги на ринку пропонує компанія Amazon. Додаток від компанії Android (Google Android Auto) дозволяє об’єднати екран смартфону та приладову панель. У минулому році цю систему покращили, та 70 автокомпаній додали підтримку цього асистента, у тому числі Subaru.

З кожним роком кількість варіантів голосових асистентів і функціональних опцій ростуть. Експерти припускають, що в 2022 році голосовими системами в авто будуть користуватися 70% автомобілістів, що на 20% більше ніж в 2019 році.

Які плюси застосування голосової системи

Згідно з дослідженнями, під час роботи з дисплеєм водій гірше тримається в смузі та  втрачає концентрацію уваги, що неминуче впливає на безпеку. Головна перевага голосового асистента в тому, що використання звичних опцій не відволікає від водіння. За допомогою деяких функцій Alexa і Google Actions, ви можете перемикати клімат контроль, закривати і відкривати двері, дізнаватися рівень палива і все це не відриваючи рук від керма. Якщо в плей-листі заграла неулюблена пісня, просто скажіть голосовому помічнику переключити її, не відводячи погляду від дороги.

У нашому ритмі життя важливо бути на зв’язку 24/7. Тому ще один плюс голосових помічників асистентів це можливість відповідати на дзвінки і відправляти смс в будь-який час. За допомогою цієї функції водій запобігає виникненню великої кількості небезпечних ситуацій на дорозі. Зберегти уважність за кермом можна навіть під час важливого листування, в якому потрібно регулярно читати повідомлення. Голосовий помічник потурбується про це завдяки функції озвучування нових повідомлень.

Зручно, але чи до кінця безпечно?

Використання голосових помічників дозволяє не звертати увагу на дисплей або смартфон, але також вимагає концентрації уваги. Виходячи з експертної оцінки вчених, безпечний рух має на увазі повну зосередженість на процесі без будь-яких відволікаючих чинників. Також, якщо в автомобілі шумно, водієві потрібно повторити команду кілька разів, так як голосовий помічник може не відразу розпізнати голос. Подібні незручності можуть бути дратівливими факторами і відволікати деяких водіїв більше, ніж розмова по телефону.

Проблемою голосових систем стала безпека особистих даних користувачів. Деякі асистенти можуть віддалено підключатися до пристроїв не тільки в авто, але і в будинку, в тому числі до замків. Така особливість створює додатковий ризик викрадення персональної інформації. У свою чергу, розробники працюють над додатковими заходами безпеки для голосових асистентів. Наприклад, компанія Snips пропонує систему безпеки, завдяки якій особисті дані не зберігаються в хмарі і голосовий асистент може працювати без інтернету.

Що чекати в майбутньому?

Виходячи з проведених опитувань, водії часто звертають увагу на наявність голосового асистента при покупці авто. Також 30% клієнтів обирають тільки ті автомобілі, в яких встановлені голосові помічники. Тому автовиробники інтегрують голосові функції в нові авто. Творці подібних асистентів працюють над усуненням можливих ризиків, зв’язаних з використанням.

У найближчих планах програмістів замінити смартфон в авто на голосових асистентів. Необхідні водієві додатки будуть доступні через голосовий запит. Наприклад, через помічника можна буде розплачуватися на заправках або в кафе.

Сучасні технології стали частиною повсякденного життя кожної людини. З огляду на ці тенденції, автовиробники йдуть в ногу з часом і презентують нові рішення проблем водіїв. Голосові асистенти поки не досконалі, але незабаром стануть гідною альтернативою використання телефонів і дисплеїв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.